Na základě námi zpracovávané realizační dokumentace stavby dálnice D35 Vysoké Mýto-Džbánov je ve spolupráci s oblastními závody STŘED a MORAVA aktuálně realizováno celkem 5 mostních objektů. Dva dálniční mosty jsou navrženy jako přesypané monolitické železobetonové rámové konstrukce s délkou přemostění 14,00 m a 16,00 m. Další dva dálniční nadjezdy jsou navrženy jako monolitické dodatečně předpjaté konstrukce o dvou polích s rozpětími 2× 26,00 m a 2× 24,00 m.
U stavebního objektu SO 241, mostu přes železniční trať na silnici III/35719 o dvou polích s rozpětími 2× 24,60 m, byly použity předem předpjaté nosníky MS-I spřažených železobetonovou deskou v kombinaci s dodatečným předpětím v podobě kabelů spojitosti. V příčném řezu tvoří nosnou konstrukci mostu 9 ks nosníků MS-I výšky 0,90 m délky 23,15-24,85 m s osovou vzdáleností 1,20 m. Díky použití předpjatých nosníků byla výrazně zkrácena doba jeho výstavby.


